Puzzle!!!

Pár napja befejeztem életem első egyedül kirakott 1000 darabos puzzle-jét, csak akkor délután éppen borús-esős idő volt, így most fotóztam le az eredményt. Íme:

IMG_4625 másolata

adatok
gyártó: Clementoni
1000 db
69×50 cm

A római Forum Romanum látható rajta. Lidliben vettem valami 1300 forintért, kb. másfél éve. Tavaly februárban kiraktam belőle úgy az 1/4-ét, de mivel akkoriban nem volt napsütés, a lámpafénynél meg nem láttam rendesen a színeket (itt most főleg az ég árnyalataira gondolok), ezért félretettem, hogy majd napsütéses időben folytatom. Na, hát egy évvel és két-három hónappal később tényleg folytattam, haha. Összesen kb. 8-10 óra lehet benne, nem tudom pontosan, nem mértem. A minőségével teljesen elégedett vagyok, a kész kép nem homályos, a színek élénkek (a fenti fotó nagyjából élethű), könnyű volt rakni, szerintem van olyan jó, mint az a Ravensburger, amit pár éve a férjemmel raktunk ki (csak éppen a Clementoni jóval olcsóbb).
Az elkészült képhez még veszünk puzzle-ragasztót, aztán megy az üveges cuccba, ami már rég megvan hozzá, és az előszoba falára kerül majd…

Most nagyon megjött a kedvem további 1000 darabosokhoz, most nézelődtem, mit lehetne következőnek, és belefutottam egy szuper jégmadaras Trefl-be, amit már csak 1-2 helyen lehet kapni kis hazánkban, úgyhogy lecsaptam rá, ő lesz az: Trefl 10515 – Nature Limited Edition Vivid Beauty. Szerintem jövőhéten fog csak megérkezni, de akkor aztán neki is ülök!
Illetve van még egy közösen elkezdett 1000 darabos Trefl-ünk, egy skót világítótoronnyal, majd azt is felteszem, ha elkészülünk vele.

Még annyit a fenti Clementoni-hoz, hogy van hozzá valami leírás, miszerint a gyártó honlapján kódot beírva mindenféle extra van mellé. Megnéztük, igazából a legjobb funkció ebben az, hogy lehet hozzá online képeslapot csinálni, és azt elküldeni másoknak. A képet hozzá effektekkel lehet ellátni, de szerintem az eredeti úgy szép, ahogy van; még ami tetszett, az a szépia hatású “old fashioned” verzió.

Leave a comment